čtvrtek 28. srpna 2008

THIS IS THE END...


Touhle citaci ze songu tyhlety hippies kapely pro zestarly tatiky koncim kratke ale uderne pusobeni na svym revolucnim blogu. Mise se zdarila tak napul, nektere jsem dokazal presvedcit, jine jsem pobavil, jini vyhrozovali smrti, pan pAdAvAn se obzvlast dopalil, jak je u nej zvykem, asi se kazdymu nezavdecite, ale ja doufam ze casem se moje "poselstvi" ujme vic. Potesilo me, ze se muj blog rozsiril mezi takhle sirokou skupinu lidi. Rek bych, ze v nejlepsim se ma prestat, navic ted na blog nebudu mit moc cas a to nejzasadnejsi jsem uz predal. Co bych vam taky povidal, ja sem v jadru docela mirumilovnej clovek a tech hadek a urazek uz na me bylo moc, jsem asi moc mekkej. :-D Kazdopadne dekuji vam za pozornost a mejte se, jak jinak, metalove.

Ten slibovanej velkej sraz asi bohuzel pada, ale kdybyste mi prece jen jeste neco chteli, tak to tu napiste, blog mazat nehodlam.

Žádné komentáře: