pondělí 25. srpna 2008

Filmecky


I kdyz se to nezda sem i velkej filmovej fanda a chtel bych se se svymi vernymi podelit o par poslednich filmovych zazitku. Nedavno jsem zhledl hojne propiranyho Temnyho rytire. Je to tak dobry jak vsichni rikaj ptate se? JE! Opravdu genialita. Ledger se mi nikdy nelibil takovej buzik z plaze ale tady hraje jako o zivot a jeho postava je dokonala. Neni to jen pouhy skvely akcni film, ale i psychologicka sonda do duse kriminalniku a alegorie boje proti terorismu. 10/10.

Na opacnem konci se nachazi vcera videny Maj (horsi kyc sem nevidel ohavnost) a Mamma Mia (teplous Brosnan + disco songy skupiny ABBA = smrt Svestky). Ze ja na to debil koukal, ale holt sem musel vyhovet pritelkyni. Wall-E radsi ani videt nechci protoze ty animaky sou vsechny strasne stupidni.

Nova Mumie je podle me docela dobra oddechovka s fajn trikama, docela prekvapeni, nova Akta X taky docela usla, naproti tomu dalsi otresnej brak od toho buzerante co rapuje a jeste si mysli ze je vtipnej. Asi vite koho myslim, je to Will Smith a Hancock. Blbej popcornak o nicem.

Zakoncim to docela pozitivnim dojmem z novyho Indiany Jonese. Harrison je porad docela frajer a je to jizda, takze neni co resit.

Žádné komentáře: