středa 27. srpna 2008

Sraz


Na vsechny moje fandy bych mel navrh. Chtel bych usporadat sraz mych priznivcu nekde v Praze zatim nevim kde. Proste bych chtel poznat svoje ctenare. Bylo by to asi nekdy v zari. Ocekavam nejakej normalni pokec pudem do hospy nebo tak, necekejte neco ve stylu emo srazu. Kdyztak mi napiste tady do commentu nebo na lide.cz kdo byste sli. Mam dve podminky, nesmite figurovat na mym hate listu a taky musite sympatizovat s nejakymi mymi postoji. Takze pokud mate zajem napiste a sejdem se v Praze zatim se mejte metalove.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hele, já bych šel... Vim že jsem v tvym hejtlistu, ale neudělal bys výjimku, když se budu chovat slušně? :-D

Svestkac řekl(a)...

No ja bych nerad celil nejakymu spiknuti (cti nerad bych od presily lidi dostal na tlamu :D), ale uvidime, nakonec by treba nejaky to setkani s odpurcema nebylo na skodu. Ale nic neslibuju.

Anonymní řekl(a)...

Neboj, ja nic takovyho organizovat nehodlam. A nakonec musis uznat, ze jsem jeden z nejaktivnejsich ctenaru tvyho blogu ;-)

Svestkac řekl(a)...

Jo si rikam :D To te to tak bavi?

Anonymní řekl(a)...

ale docela i jo... obzvlášt s tim článkem Petr Fejk si mně rozsekal jak cyp :-D

Svestkac řekl(a)...

Tak to je dobre, treba se casem i s myma nazorama ztotoznis. :-D

Anonymní řekl(a)...

No tak zase bych to neprehanel :-D Toho bych se opravdu nebal =)

Palivo řekl(a)...

Já bych tě docela rád viděl. Můžu si vzít sekeru, lopatu, kleště na zuby a prsty, pytel na hlavu, igelit, provaz a další věci?

Svestkac řekl(a)...

Kdybys prines vsechno tohle plus jeste nejaky originalni vychytavky, byl bych pocten.